Stel je eens voor dat Máxima altijd ‘dezelfde’ was gebleven….
Intelligent, charmant en boordevol inhoud maar in de massa opgaand als grijze muis.
Het is overduidelijk dat Máxima over de jaren meer en meer zichzelf en haar rol heeft gevonden (Het hielp natuurlijk ook wel dat ze een kroonprins aan de haak sloeg;-)


Maar Máxima is niet meer de Máxima die zij was. Van onafhankelijke en zelfstandige financial hotshot naar Koningin, altijd in de public eye.

Ze is gegroeid, ge-evolueerd en heeft echt haar plek gevonden in de monarchie. 
Maar stel je eens voor dat Máxima nog altijd ‘dezelfde’ was gebleven, aan de buitenkant….
Dat ze nog altijd diezelfde financiële grijze muis uitstraalde, maar nu als onze Koningin.Wat zou je daarvan zeggen??!Natuurlijk kun je zeggen dat ze nu letterlijk een royaal budget tot haar beschikking heeft. Maar budget is echt niet alles hoor. (ze winkelt net zo makkelijk bij COS en de Zara)Maar feit is dat zij (en staff) heel bewust haar buitenkant (imago) mee hebben laten veranderen om haar persoonlijkheid en waar ze voor staat meer te laten zien.

Zij is zich heel bewust van haar branding en het bedrijf dat zij representeert, namelijk de BV Nederland. Dit lijkt evident, ze is tenslotte een monarch en als koningspaar representeren ze ons land.

Maar hoe staat dat voor jou? Jij representeert toch ook je bedrijf?

Jij bent ook ge-evolueert, hebt veel kennis, ervaring en veel klanten geholpen waardoor je nu een mooi goedlopend bedrijf hebt. Jij bent ook niet meer dezelfde als toen je begon.

Je branding heb je wellicht meegenomen, huisstijl, nieuwe kaartjes.

Maar mensen ontmoeten jou, worden gecoacht door jou, krijgen contact met jou. Niet met je site of huisstijl.

In hoeverre laat jij nog je oude ‘Máxima’ zien?